Onjuiste bestelling
Veelgestelde vragen
Wat vervelend om te horen dat je bestelling beschadigd is aangekomen. Wij lossen dit graag snel en zorgvuldig voor je op. Vul ons contactformulier in en geef hierbij duidelijk aan welk item beschadigd is.
Heeft het product meerdere onderdelen (zoals glazen kappen)? Vermeld dan exact welk onderdeel of welk glas beschadigd is en upload een duidelijke foto. Op deze manier kunnen wij jou het snelste helpen
Zodra wij je melding hebben ontvangen, sturen wij het juiste onderdeel product naar je toe.
Wanneer je een beschadigd product hebt ontvangen, en deze geretourneerd moet worden, dan ontvang je van ons een link waarmee je een gratis label aanvraagt om het product te retourneren.
Heb je een ander product ontvangen dan je hebt besteld? Dat lossen we graag voor je op. Meld dit via ons contactformulier en upload een foto van het product dat je hebt ontvangen. Vermeld daarbij duidelijk wat er niet klopt.
Zodra we de melding hebben ontvangen, sturen we je zo snel mogelijk het juiste product toe.
Als je een verkeerd product hebt ontvangen, en deze moet worden geretourneerd, krijg je van ons een link. Met deze link kan je een gratis label aanvragen om het product te retourneren.
Ontbreekt er iets in je bestelling? Dat lossen we graag voor je op. Vul dan ons contactformulier in en geef duidelijk aan welk product of onderdeel ontbreekt, zodat wij dit direct kunnen oplossen.
Contactformulier
Andere vraag?
Heb je een andere vraag? Vind je antwoord hieronder bij onze veelgestelde vragen per categorie.









