Retourneren en ruilen

Retour aanmelden

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Meld een retour eenvoudig aan in ons retourportaal. Wij beoordelen je melding vervolgens en je zal een bericht ontvangen binnen één werkdag

Hoe kan ik mijn product ruilen?
Bestel het product dat je wilt ontvangen online en rond je (nieuwe) bestelling af. Meld daarnaast het te retourneren product eenvoudig aan in ons retourportaal.

Beschadigd, niet compleet en/of onjuiste bestelling ontvangen, wat moet ik doen?
Wat vervelend om te horen! We lossen dit graag snel en zorgvuldig voor je op. Meld een retour aan in ons retourportaal en geef de reden van je retourmelding aan. Binnen één werkdag ontvang je antwoord op je aanvraag.

Ik wil mijn bestelling annuleren, wat moet ik doen?
Nadat je je bestelling hebt geplaatst, gaan we snel aan de slag om jouw pakketje in te pakken en te verzenden. Heb jij al een verzendbevestiging ontvangen? Dan is het helaas niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren. Zodra jij je bestelling hebt ontvangen mag je deze als retour aanmelden. Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Dan kun je binnen werktijden via onze chat rechts onderin de pagina vragen om je bestelling te annuleren. Wil je buiten werktijden aangeven dat je je bestelling wilt annuleren? Vul dan hier ons contactformulier in.

 

Retourvoorwaarden

Heb je na ontvangst van de bestelling besloten dat je het wilt ruilen of terugsturen? Op basis van onze algemene voorwaarden heb je met een particuliere bestelling recht om binnen 30 dagen de lamp retour te sturen.

Wanneer nemen wij een retour niet aan?
1.
Producten die langer dan 30 dagen geleden zijn ontvangen.
2. De geretourneerde producten incompleet zijn ontvangen. 
3. Op maat gemaakte, speciaal bestelde producten en zakelijke bestellingen.

Hoelang heb ik de tijd om mijn bestelling te retourneren?
Na het aanmelden van jouw herroeping heb je 30 dagen de tijd om de producten bij ons te laten bezorgen. Het is aan te bevelen om dit snel te regelen, zodat jouw retour ook snel is afgehandeld.

Moet ik betalen voor de retourkosten?
Ja, de retourkosten liggen bij jou als klant, tenzij jouw product al beschadigd is bij ontvangst. Naast retour sturen is het terugbrengen van de lamp bij ons in Veenendaal ook mogelijk.

Zakelijke bestellingen retourneren?
Op zakelijke bestelling vervalt standaard het recht op retour. Wil je een product zakelijk bestellen en heb je twijfels over het product? Neem dan vooraf telefonisch contact met ons op over de mogelijke afspraken die we kunnen maken voor bezichtiging / retour.

 

Retour afhandeling

Wat is de status van mijn retouraanvraag?
Vanaf het moment dat je een retour aanmeldt, houden we je per e-mail op de hoogte. In al onze e-mails vind je een knop waarmee je de status van je aanvraag of retour kunt zien. Heb je geen mails ontvangen over de status van je retourneren en is het al langer dan 7 dagen geleden dat je je bestelling retour gestuurd hebt? Neem dan hier contact op met onze klantenservice.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Zodra wij het retour gestuurde product hebben ontvangen en goedgekeurd, dan wordt het bedrag zo snel mogelijk teruggestort. Dit zal uiterlijk binnen 5 dagen na ontvangst van jouw retour zijn. Je krijgt dan het gehele aankoopbedrag terug, inclusief eventuele verzendkosten

Stuur je jouw product retour en heb je besteld via Achteraf Betalen?
Dan wordt de factuur geannuleerd. Bij een gedeeltelijke retour wordt de factuur aangepast naar het bedrag dat resteert voor de producten die je wel houdt.

 


Andere vraag?

Heb je een andere vraag? Vind je antwoord hieronder bij onze veelgestelde vragen per categorie.

  •